Generelle betingelser
Der kan udelukkende handles på www.arbejdsbutikken.dk hvis man har et gyldigt CVR-nummer.


Ønsker man som privatperson at handle hos Arbejdsbutikken, bedes man kontakte kundeservice forud, for at lave en individuel aftale. Arbejdsbutikken forbeholder sig retten til at afvise ordrer fra privatpersoner uden CVR-nummer.
Når man har afgivet en bestilling på www.arbejdsbutikken.dk, sender vi automatisk en e-mail, hvoraf det fremgår hvilke produkter der er blevet bestilt. Køber bedes altid tjekke denne efter for eventuelle fejl eller mangler, og give besked til Arbejdsbutikken’s kundeservice hurtigst muligt.


Forsendelse og priser
Alle priser i er danske kroner og ekskl. moms (25%). Priserne er de på leveringsdagen gældende.
Alle ordrer under kr. 2500,- lagt på www.arbejdsbutikken.dk pålægges kr. 80,00,- i forsendelse. Ordrer over kr. 2500,- leveres fragtfrit.
Arbejdsbutikken leverer kun til adresser i Danmark. Ønskes ordrer leveret i udlandet, bedes køber kontakte kundeservice på telefon (+45) 36 78 80 00 eller mail info@Arbejdsbutikken.dk forud for ordreafgivelsen.
Forsendelse sker via Postnord. Arbejdsbutikken vælger selv hvilken speditør der benyttes til den enkelte ordre. Der kan ske levering fra flere forskellige lokationer, eller med flere forskellige speditører.
Alle ordrer afsendt fra Arbejdsbutikken sendes som pakkepost, hvilket gør det muligt at spore pakken.
Ved modtagelse af varer fra Arbejdsbutikken bedes køber kontrollere pakkens indhold. Er pakken og/eller indholdet beskadiget, skal dette anmeldes til Arbejdsbutikken hurtigst muligt, dog senest 2 dage efter modtagelsen.


Leveringstid
Arbejdsbutikken bestræber sig på at levere alle ordrer lagt inden kl. 12.00 den næstkommende hverdag. Der tages her forbehold for udsolgte varer eller ekstra travlhed, som kan forsinke levering.

Betaling
Alle kunder hos Arbejdsbutikken kan vælge frit mellem kortbetaling eller betaling via faktura. Alle fakturaer er med 8 dage netto, medmindre andet er aftalt individuelt herom.
Arbejdsbutikken forbeholder sig retten til at kreditvurdere alle kunder, og kræve forudbetaling hvis det vurderes at der kan være en risiko for at køber ikke betaler.


Hos Arbejdsbutikken kan du som køber frit vælge mellem alle de gængse betalingskort. Ethvert gebyr for kortbetaling betaler Arbejdsbutikken.
Returret/fortrydelsesret
Arbejdsbutikken yder 7 dages fuld returret, gældende fra den dag køber modtager sine varer. Varer som stadig er i samme stand som ved modtagelse, kan returneres inden 7 dage fra varens modtagelse.
Bemærk venligst at returnering af varer skal anmeldes til vores kundeservice på telefon (+45) 36 78 80 00 forinden afsendelse. Fragtomkostninger i forbindelse med returnering påhviler køber.